photoneaaa

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnea - 23 mars 2013 21:37

Haha, som ni ser ^^ Headern, musen & bakrunden elr va man säger c: Funderar på att börja skriva ut EN 1Dnovell här på enna blogg? c: Nt för att de e så många Directioners som läser.. Men endå c: Jag kan skriva 1 del imorgon så får ni kommentera vad ni tycker om den? BRA (jag bestämde så)! Juste, kladdkakan som jag bakade vart lite..  bränd xD Jag satt vi datorn så glömde jag bort tiden :s Aja, gonatt! ;* Ska nt sova nu, men inge mera bloggande idag c;

 

Av Linnea - 23 mars 2013 18:09

Har ätit pannkakor nu, MUMS :D Båda brorsorna ska sova borta, partytime ;D nerå.. Mamma & pappa e fortfarande hemma D: Jaa.. Vad kan man då göra? Tror jag ska titta på Fångarna på Fortet.. De fanns ju typ inge skräck O.O (Enligt mig som tittade på någon fucking tvtablå) Asså jag ska nog börja med att ta bort ALLA SVORDOMMAR ^^ För jag ska börja Försöka vårda mitt språk, det smittar tydligem av sig   Typ min dröm xD Haha, lovisa som ALDRIG svärde förut, har börjat SVÄRA asmke när hon börja vara med mig    Jaa.. Har inge å skriva ._. Loggar nog in på msp, igen xD

 

Av Linnea - 23 mars 2013 17:33

Tjenna! Sitter vid pappas dator så jag kan nt göra sånna hjärtan D: Men iaf, ska snart äta väntar bara på att maten ska bli klar c: har inge o göra ikväll o; Ingen lovisa att skypa med D:

 

Av Linnea - 23 mars 2013 16:57

Har fett tråk ._. Kom hem för inte såå länge sedan.. Tror jag såg 2 st från msp idag, men jag kan ju inbillat mig xD De e jag ju proffs på   Lyssnar iaf på Copacabanana, venne varför.. Den e lixom bara bra om man ser videon xD De va inge kul å bada idag, hade jätteont i underarmarna xD Fetto.   De va den enda "feta" smileyn jag hitta -.-' Haha de här e ju jaaag:   xD Men iaf.. Ne har inge å skriva ._. Nån som vill chatta? Kik: Brundin01 Msp: Misslinny vill nt ge ut nå mer chatt o; Imorrn ska jag nog till min kusin o; Ovanligt va?! Haha, idag när vi badade (jag va ganska taskig) så när jag drack lite så vare två stycken lite mera.. "Runda" personer xD Den ena försökte klättra på den hära mattan, osså höll en annan i mattan och jag bahh: Ja, bäst du håller i den så de nt blir tsunami o; ASSÅ GUD VAD JAG E TASKIG xD Men men, man ska ju va sig själv? HAR FEEEEEEEEEEEEETT MKE TRÅÅÅÅÅÅÅK ._.

                     

(y)

Av Linnea - 23 mars 2013 11:04

E med på ganska många mspbloggar nu! c': Hehehe c:   Men tyyp! xD Här e jag med t.ex: Julles, Ccelines, Systrarna msp & Julias :D Alla e jättesnälla C': Och nej, de är nt för att jag är med på deras bloggar utan att ha bett om de! Men aja, funderar på att gö en mspblogg nu? c: Fast de skulle va jobbigt att ha 3 bloggar O.O Jag som nt ens har bra uppdatering på denna xD 

 

Av Linnea - 23 mars 2013 10:21

Tittade på Julles blogg, när jag såg ett inlägg med denna länkning: Varning Läs de e jätteviktigt!!!!!!! Juste, Julia Diamant på msp, hon e jättesnäll! ♥ Hon hittade mig genom Julles blogg    Aja, skulle bara säga det. LÄS NOGA igenom länken! DE E viktigt, jag har sj blivigt uppringd och jag gick på det >.< Min dator e ju pajj -.-'

 

Av Linnea - 23 mars 2013 09:52

Vaknade för 2 timmar sedan, men jag gick upp och typ.. Städade lite och så! Sen har jag spelat spel, med min brorsa och ahans kompis..    Asså, de är typ en evighets-spel, och när Rasmus (brorsan) hade 70 tusen, jag 5 tusen & hans kompis 3 tusen så ville jag nt spela mera, nt Rasmus kompis heller xD Jag e en sån hära.. Vinnarskalle? Heter så? Kanske nt när man spelar i lag, men iaf xD Jag har skitont i armarna från igår, när vi klättrade på den dära saken.. Kunde knappt  bre min macka    Aja, undrar om man kan komma upp till toppen på den dära saken idag då.. Ska ju bada idag me    Haha, så att magrutorna kommer tillbaka (bara tjejerna i klassern fattar)   HAHAHA xD men iaf, läst massa av bloggar nu på morgonen :3 28 1Dnovellbloggar, 12 vanliga 1Dbloggar, 8 mspbloggar & några av mina vänners (irl) bloggar! (: Hmm.. LOVISA SVARA PÅ KIK! Akut xD nerå.. Du har nåra timmar pårrej   Haha xD Men iaf, nu ska jag logga in på msp, kanske, sen fb :3 NOLIFE. Sen ska jag städa bort min "garderob" (slänger alla mina kläder på golvet xD) Satt.. Kommer nt ha bra uppdatering idag! Juste.. De va asjobbigt för igår, hade jag skrivit ett ganska långt inlägg med mke bilder & några klipp från yt, men jag kommer inte ihåg vad jag skrev    FFY SKÄMS xD Nerå, men jdå kan jag ju nt skriva om de :/ Aja, älskar  videon till One Way Or Annother ♥

Älskar ju låten också, såklart! ♥ Men aja, ha en bra dag! Elr nått xD

 

Av Linnea - 22 mars 2013 22:44

Mst sova nu -.-' Får nt sitta vid datan!! ._. Aja, jag e ju pro på att fixa bilder i Paint, HAHAHA xD 

 

LIKE A BOSS xD *no comments* Asså jag läser en sktibra 1Dnovell på Louises blogg! Skitbra c': Börja typ gråta xD Sen när börja jag få lätt för att gråta?! O.O Aja.. Like a boss u know ;D 

And this is like my love ♥.♥ ^^ 

     

På mobilen har jag ett collage som Lovisa gjort, där jag har denna bild med ^^ fast då har jag en One Direction app så de ser ut  som att jag tittar på dem!<33 xD


Juste, åker nog och simmar/badar imorrn me! MÅSTE KOMMA UPP TILL TOPPEN AV KLÄTTERMATTESAKEMOJJSEN! xD

 

Presentation


Jag är en tjej på nåra vårar som bloggar om det onormala livet & msp!♥ 8D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Ganska bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Lucky Charms Rainbow
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/people/peo-8/peo954.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
One Direction

Msp ♥

Mitt namn :D

bajskorv :D

a href="http://www.glitter-graphics.com" style="text-decoration: none">bajskorv

regnbågar :D


Ovido - Quiz & Flashcards